7.8.13

Κίτρινο - Μαύρο


Ου-ου! Τι κάνουμε; Ζεσταινόμαστε έτσι; Γι'αυτό και εγώ είπα να σας δείξω σήμερα το  κιτρινόμαυρο παντελόνι μου, με φόντο τα υπέροχα Σύβοτα! 
Εδώ που με βλέπετε, που λέτε, είμαι σε μια εξέδρα στο λιμανάκι του χωριού και πηγαίνω πέρα δώθε, τάχα μου ανέμελη και αδιάφορη για να μην κοιτάνε οι τουρίστες περίεργα, προσπαθώντας παράλληλα να στηθώ διακριτικά για να βγω και όμορφη...! 
Αυτό είναι το μπακράουντ της φωτογράφισης. Το παντελόνι τώρα, για το οποίο και έγιναν όλα, είναι το Floral Trousers από το Burda 05/2012. Ορίστε και το σχέδιο:
Εγώ το άλλαξα λίγο στα μπατζάκια όπως βλέπετε. Το έκανα ίσιο και κόντο. 


Το ύφασμα που χρησιμοποίησα δυστυχώς δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αλλά σίγουρα είναι συνθετικό. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, δεν κάνει το ρούχο ιδανικό για το πρωί ή το μεσημέρι μιας ζεστής καλοκαιρινής μέρας, αλλά αν θες να το βάλεις για μια απογευματινή βόλτα στην πόλη, την παραλία ή το βουνό βρε αδερφέ (εκεί θα κολλήσουμε;) είναι ό,τι πρέπει!


Να σας πω την αλήθεια, δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα μπορούσα να φορέσω εμπριμέ παντελόνι και ας είναι και πολύ στη μόδα αυτήν την περίοδο. Πίστευα πως θα με παχαίνει πολύ ή δεν θα μπορούσα να το συνδυάσω με τίποτα. Δεν ξέρω τι μου'ρθε και το έκανα. Η αλήθεια είναι πως για να ράψω κάτι, συνήθως πρέπει να με εμπνεύσει το ύφασμα και μετά το φανταστώ σε ένα ρούχο, να το οπτικοποιήσω, καταλαβαίνετε... Έτσι το έπαθα με αυτό το παντελονάκι: το ύφασμα το είχα αγορασμένο από καιρό και δεν μου ερχόταν τι να το κάνω. Το χρησιμοποίησα μόνο στην τσάντα αυτή που έκανα για μια καλή μου φίλη.
Αλλά κάποια στιγμή, μου ήρθε αναπάντεχα η ιδέα. Και έψαξα και σε όλα τα τεύχη του Burda που έχω, για να βρω ένα σχέδιο όπως το είχα σκεφτεί. Και το βρήκα τελικά!


Αυτή τη φορά, σας έχω και λεπτομέρειες από το κούμπωμα του παντελονιού. Την κουμπότρυπα μου την έφτιαξε η αγαπημένη μου γιαγιά, αλλά την έμαθα και 'γώ να την κάνω γιατί έχω σκοπό να την εφαρμόζω συχνά μιας και μου άρεσε πάρα πολύ!


Τι νομίζατε ότι τέλειωσα; Όχι. Σας έχω και αξεσουάρ. Είπα να φτιάξω και ένα κολιεδάκι ασορτί με το ίδιο ύφασμα για να έχω μια ολοκληρωμένη εμφάνιση...! Πως σας φαίνεται; 



4 comments :

  1. Love them https://www.facebook.com/SassySewingBees

    ReplyDelete
  2. Μάρα ΞανθογεώργηAugust 8, 2013 at 9:50 AM

    Τέλειο! Μου αρέσει πολύ η πρωτοβουλία "ίσιο και κοντό", ότι πρέπει για καθημερινή, αεράτη εμφάνιση! Μπράβο και πάλι μπράβο!!

    ReplyDelete
  3. Ουάου, πόσο μου άρεσε το παντελόνι σου! Και πόσο πολύ σου πάει! Πολύ σοφή και η επιλογή του εμπριμέ, είναι καταπληκτικό! Έχω ενθουσιαστεί, τί να πω!
    Φιλιά πολλά, Μαριλό!

    ReplyDelete
  4. bravo re maraki!!! mas areseis!

    ReplyDelete