23.9.13

Το φόρεμα το μουσταρδί


Φέτος το καλοκαίρι, που πέρασε πλέον αλλά εγώ δε λέω να το καταλάβω, είχα βάλει στόχο να κάνω δύο φορέματα. Το ένα από τα δύο, θα σας δείξω σήμερα και για το άλλο βλέπουμε... 
Το πατρόν, είναι το  Sweetheart dress , από το Burda 04/2013. Το φόρεμα αυτό, τώρα που το έραψα μπορώ να πω πως μου αρέσει πάραααα πολύ! Είναι καταρχήν άνετο και ταυτόχρονα κομψό. Μου αρέσει πολύ και το μπούστο του, που είναι καρδιόσχημο (τι είπα τώρα...) και το μπροστινό κομμάτι της φούστας με τις δύο μικρές κουφόπιετες. Επίσης όμορφο είναι και το σκισιματάκι πίσω.


 Το ύφασμα που διάλεξα, είναι απόρροια της εμμονής μου με το μουσταρδί τους τελευταίους μήνες. Μέχρι και τοίχο του σπιτιού έβαψα, για να καταλάβετε. Τελοσπάντων, το συγκεκριμένο ύφασμα είναι βαμβακερό και οριζοντιοελαστικό και αυτό κάνει το φόρεμα πολύ άνετο. Παρόλο που η γραμμή του είναι ίσια δε σε ζορίζει στις κινήσεις. Το μόνο του κακό είναι πως τσαλακώνεται πολύ εύκολα. Νομίζω φαίνεται και στις φώτογραφίες αυτό...


Τώρα που είπα φωτογραφίες...Δεν έχει πλάκα, που εγώ είμαι σαν κυρία με την κόκκινη τη γόβα και από πίσω ο τοίχος είναι αναρχίλα; χοχο! Δεν το είχα προσέξει κιόλας...Πήγα στήθηκα εκεί τυχαία και μετά στο σπίτι όταν τις κατέβαζα το είδα και μου άρεσε η αντίθεση!



Αυτά με το φορεματάκι μου... Σας αφήνω με δυο εικόνες από την ανάποδη μεριά, για να δείτε πως το φρόντισα. Προσπαθώ σιγά σιγά να ασχολούμαι και με το εσωτερικό των ρούχων γιατί πιστεύω πως εκεί διαφοροποιείται το καλό από το κακό ράψιμο. Βέβαια, δεν λέω πως τώρα εγώ επειδή έβαλα δυο ρέλια στη μόστρα, σώνει και ντε το έραψα καλά το φόρεμα...
Όχι, αλίμονο. Τουλάχιστον όμως βάζω τα δυνατά μου!




8 comments :

  1. Καλή μου Πελαζί σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε το πακέτο φόρεμα, κόκκινη γόβα και φώτος. Για να καταλάβεις τις κόκκινες γόβες τις αγόρασα για αυτό το φόρεμα! Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός... Λοιπόν το φόρεμα είναι στο τεύχος του Απριλίου '13, το γράφω κιόλας. Αν σου αρέσει, νομίζω πρέπει να το ράψεις και εσύ, θα σου πηγαίνει πολύ πιστεύω. Αυτά!
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  2. Τέλειο μέσα και έξω !
    Κούκλα το μοντέλο, χίλια μπράβο !

    ReplyDelete
  3. εγώ είμαι....

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ πολύ Σοφία! Είσαι πολύ γλυκιά!


    Υ.Γ: Η Σοφία από τη γελαστή κλωστή σωστά;

    ReplyDelete
  5. Πσσσσσς! Ωραία αλλαγή, Μαριλό. Ωραίο background, και ελαφρύ. Και το banner είναι πολύ ωραίο, μ' αρέσει που είναι πιο κοντό από το προηγούμενο, και δε γεμίζει την οθόνη όταν μπαίνεις. Ίσως, όμως, μία φωτογραφία με λίγο καλύτερη ανάλυση να ήταν πιο ταιριαστή;
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Έχεις δίκιο για τη φώτο, έχει πολύ κόκκο, αλλά προς το παρόν λέω να την αφήσω γιατί δεν ξέρω τι άλλο να βάλω…Πάντως και μένα μου άρεσε σε γενικές γραμμές, την ήθελε μια αλλαγή γιατί ήταν πολύ νια-νια. Σ'ευχαριστώ για τις συμβουλές-βοηθάνε πάντα!

    ReplyDelete
  7. Πιο καθυστερημένη απάντηση δεν θα έχεις ξαναματαλάβει....


    Τι όμορφο που το έφτιαξες!!!!!Ομολογώ πως το "από μέσα" με ξετρέλανε περισσότερο!!!!!ΑΨΟΓΟ!!!!Βέβαια δεν θα τολμούσα ποτέ να βάλω ένα τέτοιο φόρεμα....δεν μπορώ να το υποστηρίξω...εσένα πάλι σου πάει τόοοοοσο πολύ!Το χρώμα καταπληκτικό,κι εμένα μου αρέσει πολύ το μουσταρδί...και η μουστάρδα επίσης(...άσχετο).
    Επίσης έχω να σου πω πως λάτρεψα τις φωτό και πως είσαι μία κούκλα!!!!!


    Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Κάλλιο αργά παρά ποτέ δε λένε; Ε λοιπόν καλύτερα που μου το έκανες τώρα το σχόλιο για να με ξεκουνήσεις και ασχοληθώ λιγάκι με το μπλοκάκι μου και τις μπλοκοφιλενάδες μου, που τις έχω παραμελήσει πολύ. Λοιπόν Γεωργία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια. Το φόρεμα αυτό η αλήθεια είναι πως το χάρηκα πολύ το καλοκαίρι γιατί παρόλο που μπορεί να φαίνεται κάπως κολλητό, κάπως πολύ στημένο, ήταν σούπερ άνετο. Έβαζα το φορέματάκι μου, το πεδιλάκι μου (στρωτό φυσικά, μη κοιτάς τη γόβα- σικέ για τις ανάγκες της φωτογράφησης, χοχο!) και ήμουν έξω όλη μέρα!
    ¨Όσο για το κομπλιμέντο, ανταποδίδω πλήρως γιατί είδα τη φώτο που έβαλες στο about και σε θαύμασα! Είσαι μια γλύκα σκέτη!
    Φιλιά!

    ReplyDelete